lördag 8 december 2012

Före jul-mys

Det är verkligen svinaktigt kallt här just nu!! Eller ja, -10 är ju en fis i havet för en del, men här nere är det inte så kallt så värst ofta. Men nu får jag ju slita på min dunjacka i alla fall, den är för varm när det är mer normalt göteborgska vintrar med nollgradigt och slask. Och så får jag fota fantastisk rimfrost på busskuren när jag ska åka till jobbet, det är oxå väldigt trevligt. Man får se det positiva! =)
Idag har vi haft lite före jul-mys här med sötis familj, hans föräldrar kom från Australien i morse. Härligt att komma från sommarvärme till det här. I alla fall så tänkte jag att det vore trevligt att ses lite och höra hur de haft det och så, och så fick de en stor skjuts med julstämningen. Vi bjöd på skinka, prinskorv, köttbullar, julmust, lussebullar och pepparkakor så jag tror de kom på rätt väg. Och glöggen får jag inte glömma ju! =)


Nu ligger jag i soffan och kollar på en märklig film på Netflix, Trångt i kistan heter den. Brittisk komedi som är ganska skruvad haha. Men alltid nåt att fördriva tiden med, en ledig lördag kväll. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.