fredag 7 december 2012

Lite kyligt kanske

Jag blev så oerhört springsugen förut så jag var tvungen att pälsa på mig och ta en runda. Men när termometern säger -10 grader är det lite gränsfall för att träna för min del kan jag säga, numera vis av erfarenhet. 
 Såg lite ut som en bankrånare, och buffen kändes som om den skulle kväva mig när jag hade den för munnen, men jag frös inte nämnvärt i alla fall. =) Men jag tror jag ska skaffa broddar för det är lite lurigt att springa på snö och is...vill ju inte bryta några ben.
Det var som sagt fantastiskt väder ute, det var därför jag stod ut med kylan. På den här biten värmde solen nästan så det blev i alla fall inte så superkallt. =) 
Nu ska jag iväg till jobbet för några timmars slit. Sen är det helg för mig med, precis som för alla normalt arbetande människor! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.