måndag 29 oktober 2012

Temys

Usch vilken stormig och regnig tråkdag det varit idag! Började jobba 9 imorse, kom dock inte dit förrän 9.25 eftersom Västtrafik strulade till det. Eller ja, bussen gick sönder fick jag höra senare, men ändå. Det var dock inte bara jag som var sen, typ hälften av personalen hade fastnat i köer efter en olycka på leden. Känns bra på nåt sätt, då är jag en i mängden haha. Gillar inte att komma sent, även om jag inte är den som är ute i god tid heller. 

Fick i alla fall gå hem tidigt, slutade vid 14. Inte för att det var mycket till dagsljus att prata om då, men ändå, själva känslan lixom. =P Tog mig en powernap på soffan, givetvis kunde jag inte somna i natt efter min lilla sovmorgon igår. Sen begav jag mig uppför berget till Anna, vi hade inte setts på evigheter! Så det blev temys, lite födelsedagsfirande som syns på bilden, och en massa Big Bang Theory. Typ 15-16 avsnitt nånting haha. En välbehövlig måndagkväll.


Borde bege mig i säng snart, imorrn börjar jag iofs inte förrän 15 men jag är ju rätt trött nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.