tisdag 30 oktober 2012

Solig tisdag

Tisdag idag, och dags för jobbdag nummer 2 av tio på rad. Idag fick jag i alla fall välbehövlig sovmorgon, nog för att jag var uppe alldeles för sent och sov alldeles för länge, men sova ut är alltid bra. Och för första gången på ett tag var jag inte supertrött när jag vaknade. Väldigt skönt, jag känner mig nästan laddad för att gå till jobbet haha. Idag ska jag stänga på nonfood, det blir bra. Har ju haft rätt mycket tid där på sistonde, tycker det är kul att variera jobbet lite och alla där är så trevliga att jobba med. Jag har verkligen de bästa arbetskamraterna, tror inte jag skulle palla att gå dit annars...

I alla fall, i natt när jag satt uppe grejade jag med Photoshop och lärde mig använda Actions. Så nu trollar jag fram bilder med lite roligare effekter, och dessutom hittade jag ett Instagram-pack med actions, så jag kan piffa upp mina vanliga bilder lite oxå, inte bara mobilbilderna. =)

Nu börjar det bli dags att duka bort frukosten och hoppa i duschen, jag börjar ju snart. Sa ju att jag sov länge haha. Idag tänker jag cykla till jobbet, just nu är det soligt och fint, hoppas det är det när jag ska hem igen ikväll...
Höstlöv, Instagram-style!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.