onsdag 31 oktober 2012

Etikettonsdag

Onsdag och ännu en lång jobbdag, 11-20 den här gången. Samma sak i morgon, men det är på nonfood och det blir mycket timmar in på kontot så det går rätt bra. Idag har jag ägnat hela dagen åt att klistra nya etiketter på barnkläder. Kul jul typ. Nä men de som var funkar inte att scanna och det var en lagom uppgift till min trötta hjärna. Det där med att gå och lägga sig går inte direkt bra just nu...fick dessutom springa till kassan ungefär 20 gånger i timman (okej, överdrift) så den där rullen med etiketter som jag trodde skulle vara klar innan min första rast, den fick jag slut på vid 19:30 med lite hjälp. Jaja, nu är det gjort i alla fall, imorrn kanske jag får göra nåt lite mer varierande. =)

Tvättkväll är det idag oxå, det behövs nu när jag krupit runt på ett dammigt lager och jobbat mycket över lag. Borde röja lite här men jag orkar inte riktigt sånt när jag jobbar så här långa dagar. Hoppas mitt besök har överseende med det i helgen haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.