söndag 27 maj 2012

Morsdagspromenad

Vi tog en promenad idag i sommarvärmen, det är verkligen helt fantastiskt väder! Morsdagsfika intogs i strandkanten medan vi torkade loggboken i en cache, prinsesstårta duger fint åt mig. Men jag petar bort marsipanen. =P

Och så har jag tagit årets första dopp! Igår mätte de tydligen 20-21 grader i vattnet här, en bit ner dessutom, men så varmt var det nog inte här idag. Men 17-18 grader kanske? Benen domnade inte bort iaf och jag kunde ju till och med ligga i och vänta på att jocke skulle fixa en bild. 

Nu är vi hemma och det är bara att packa upp och packa om för sista dagarna i Borås. Två dagar kvar, sen slipper jag gå upp 04.30! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.