tisdag 29 maj 2012

Flower power!


En av de första bilderna med nya kameran, oredigerad direkt ur kameran. Jag är nöjd. =D Nu har jag fått tag i nytt minneskort oxå så det är bara att köra på. 

Idag var ju sista dagen i Borås. Tyvärr blev det ingen lång dag, jag mådde apa redan när jag vaknade i morse. (vilket jag gjorde av en åsksmäll från helvetet) och det blev inte bättre. Fick inte i mig frukost och kände mig både svimfärdig och spyfärdig på jobbet. Så vid 9 när det var frukostrast gav jag upp och åkte hem. Mindre kul att pendla när man blir sjuk, jag var inte hemma förrän vid 12. Dålig timeing med bussar och så ett snabbt besök på Webhallen för att hämta minneskortet sinkade mig lite. Men sen har jag sovit hela eftermiddagen, fick gå till biblioteket med en bok nu på kvällen bara. Mår lite bättre men ska lägga mig snart, bara tvätten är klar.

Imorrn är jag ledig i alla fall, vi ska ju gå på kent så jag skippade mina 4 timmar på coop. Känns som en bättre investering av tiden att gå på kent faktiskt haha. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.