söndag 13 maj 2012

Dagen efter

Det är 8 år sen jag fick en sån här sist. =)
Idag är jag trött. Stel i höfterna, stel i fötterna och trött i huvudet. Det var en ganska bra mental urladdning igår, och idag känns det lite tomt. Vad ska jag nu träna för? Kan jag få springa gårdagens varv idag igen? Eller nån annan kul tävling?
Vi sov ganska länge idag med, åt frukost i godan ro och åkte sen in till stan för att äta lunch med Malins familj på Texas Longhorn. Åt en grymt god hamburgare, nästan lika god som på GBK i London. =)

Sen skiljdes vi åt och de andra begav sig till olika delar av landet och vi åkte till Sisjön och handlade. =) Kostade på mig två kulor Lejonet&Björnen-glass idag, det var gott. Efter det blev det nästan bara hem och vända, sen iväg på middag. Inte för att vi var direkt hungriga men ändå. 
Nu har vi kollat på Big Bang Theory och är sega båda två så vi ska gå och lägga oss. Jag är ledig imorrn så det blir en slödag tror jag. Är lite springsugen men tror inte mina fötter håller med, haha. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.