söndag 30 oktober 2011

Söndags-Beck

Idag har varit en riktigt slö söndag. Det brukar iofs mina söndagar vara men idag har jag verkligen inte gjort många knop. Det mest ansträngande var väl att jag satte alla mina orkideer i vatten. Det var änna dags, de började se törstiga ut. Annars så passade jag på att sova länge, har blivit lite sisådär med sovtimmarna de senaste dagarna. Råkade vara vaken lite väl länge i natt, trots att jag var sovfärdig redan vid 22-tiden. Men så kollade jag på Vänner och sen fastnade jag på Youtube och så var det kört. Som tur var fick jag ju vrida tillbaka klockan en timme så det blev inte så fel ändå. =P

Det har varit riktigt tråkväder ute oxå, så någon springrunda blev det inte idag. Hade helt enkelt ingen lust att ge mig ut i dimma, småregn och snålblåst. Får ta det imorrn istället, eller på tisdag. Är ändå lite sliten i benen eftersom jag valde mina toningskor på jobbet igår. Mindre smart att gå runt i dom i 7 timmar när jag som längst gått till torget förut. Men nu fick jag tränat benmusklerna lite och det är ju alltid bra.

Däremot har vi varit och ätit middag. Som vanligt. Så lite frisk luft har jag fått och lite mat oxå för den delen. Eller inte så lite, jag är fortfarande fyrkantig och smått illamående. =P

Nu kollar jag på Beck, det var evigheter sen jag såg en beckfilm sist. De är ju inte högkvalitativa filmer direkt, men de är nog bra för att titta på med ena ögat. Och Gunvald är ju för skön..

Oj vad lång text det blev. Om jag spred ut det här lite hade det räckt till en hel veckas inlägg, haha.
Hade gärna levt med lite dimma om jag varit vid den här bron istället för Älvsborgsbron...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.