onsdag 26 oktober 2011

Awesome onsdag!

Idag har varit en grymt bra dag!! Jag älskar sådana här dagar. Nog för att jag sov till lunch och lite till men sen har det bara blivit bättre. Jag började med att söka jobb, som jag faktiskt skulle vilja ha och som jag tycker jag är kvalificerad för. Sen tog jag en springtur och den gick jättebra! Idag kunde jag springa hela vägen, nästan 4 km, utan att stanna och gå. Yey för mig!!! =D
Sen stod det visserligen ingen middag på bordet när jag kom hem, men jag experimenterade lite med falukorv, svamp, tomater och annat jox och så blev det en helt acceptabel korvgryta av det hela. Jag är så nöjd. =)

Nu ska jag sätta mig vid symaskinen en stund, har ett par byxor att greja med och lite andra projekt som jag påbörjat, kanske jag kan slutföra nåt av dom i alla fall. =)

Skulle inte tacka nej till en springtur med den här utsikten. Men får stå ut med höstregn i Göteborg istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.