tisdag 11 oktober 2011

Ett steg åt rätt håll

Som jag skrev tidigare så ramlade en avi ner i brevlådan idag, mitt paket med skor hade kommit. Självklart var jag tvungen att ge mig ut och prova dom genast, man får passa på när solen skiner och man har lust. =P Det blev ingen superlång runda, och jag fick gå en del, men jag var ute i alla fall. =) Och skorna var bra, kände inte av mina knän alls, det var bara konditionen som satte stopp för min framfart... =P

Dagens runda. Genade över grusplanerna för att få springa längre på mjukt underlag. Vill ju inte plåga mina knän i onödan. =)

Dagens träningsplus:

  • Jag kom ut (dööh)
  • Skorna var bra
  • Jag sprang mer än halva tiden
Nu har jag duschat och kollat på vänner, dags att göra middag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.