tisdag 2 augusti 2011

Bubbles

Weieieie, Malin hade med sig installationsskivorna till alla canon-program jag använder till kameran, så nu kan jag lägga in bilder även på den nya datorn! Kunde jag väl iofs innan med, men nu blir det ju sorterat och klart direkt, precis som jag vill ha det!

Är på väg i säng nu, har suttit ute nästan till nu och det är bara så fantastiskt väder ute. Kalasvarmt på dagarna och vindstilla och varmt på kvällarna. Lovely! Synd bara att jag spenderat en massa tid på konsum, men jag blir väl glad när lönen kommer i alla fall. Men imorrn ska min kropp iaf få en dos sol, börjar inte förrän 20. Stackars kroppen får väl världens chock, har inte solat ordentligt på evigheter. All färg från Rhodos är borta sen länge känns det som.

Sova var det. Har inte fixat in PS på nya datorn än. Måste ta tag i överförandet av allt snart. Men orka. Finns ju så mycket annat man kan göra. Kolla på Big Bang Theory till exempel. =P Men det ska jag inte göra nu, jag ska bara läsa något kapitel i min bok, läser Robert Gustafssons bok just nu. Deckarna tog slut väldigt fort...

Paint får funka som redigerare så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.