måndag 8 augusti 2011

Moody monday

Idag är det alldeles tyst igen. I huset, i kvarteret, överallt. Har en känsla av att det blir en lugn kväll på jobbet idag, det känns verkligen som om sommaren är över nu. Har tre arbetsdagar kvar för i år, det är alldeles lagom. Egenligen känner jag inte för att jobba mer alls, men det är ju ny månad så jag behöver mina timmar. Om en vecka åker jag nog tillbaka till gbg, det känns bra i år. Har längtat hem en del faktiskt, jag saknar hemma. Min säng, min soffa, mina vanor. Det enda jag inte saknar är diskandet, haha. =P

Nu är det dags att äta lite, klockan rusar iväg. Kan bero på att jag sov ostört till 12.30 idag, halva dan är lixom borta på förhand. =)

Sötskrutten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.