torsdag 11 augusti 2011

Byebye jobbet


Så var sista dagen gjord för den här sommaren. Det gick fort, jag förstår inte att det redan är mitten på augusti. Sista dagen var inte alls sådär lång och seg som den brukar vara, den bara rusade iväg, trots att jag var supertrött. Skulle som vanligt bara se ett avsnitt grey's innan jag släckte, men det avsnittet visade sig var ett dubbelavsnitt, så klockan blev nog 2 innan jag släckte. Väldigt sent eftersom min klocka ringde 06.25. Men jag överlevde som sagt. 
Nu har jag ledigt i typ tre dar, vi ska ju på bröllop i helgen, sen måste jag börja tentaplugga. Det är ju min sista tenta, jag måste verkligen göra ett ärligt försök den här gången...men först lite mer greys. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.