torsdag 28 juli 2011

Kose-kväll

Man måste ta vara på sommarkvällarna medan de är här. Idag har jag varit ute i stort sett hela tiden sen jag åkte från jobbet vid 18-tiden, och kom in alldeles nyss. Visst får man klä på sig lite, shorts och linne funkar inte riktigt så här sent, men med min nya pippi-kofta och den fantastiska sjalen jag fått av Anna håller jag mig lagom varm. Henne har jag för övrigt pratat med en ganska lång stund idag, det blir inte så ofta så här på sommaren.

Haha, första bilden med webkameran. Tattigt värre, fotografen är inte helt nöjd med kvalitén. Å andra sidan är jag inte nöjd över motivet heller, så det kanske är lika bra att det är tattigt. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.