tisdag 28 juni 2011

Wimbledon

Har spenderat resten av kvällen i sängen, kollandes på film och grejat med posten-kurser jag måste gå. Kollade på en av mina favoritfilmer, som jag av nån anledning bara kollar på på sommaren, nämligen Wimbledon. Kan vara så att jag blev lite inspirerad av att turneringen faktiskt går nu på riktigt. =) Den är iaf en riktig feel good-film, jag älskar den!
Får väl tillägga att eftersom jag jobbat på postombud till och från i sisådär 7-8 år så kan jag redan posten, kurserna är mest en formalia och bra för att fräscha upp kunskaperna. =)

Nu har jag kollat på allra första avsnittet av Grey's, det var ju evigheter sen jag såg det sist. Kul att komma ihåg hur det började, och shit vad unga dom ser ut. =P
Jag borde verkligen sova, kan inte hålla på och ställa om dygnet så fort jag jobbar kväll, till slut kollapsar jag väl. Menmen, vanor är svåra att bryta, speciellt de dåliga.

Bästig! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.