fredag 10 juni 2011

Semester!!

Det ar ruskigt skont att vara pa semester! Forutom att tangentbordet saknar vissa prickiga bokstaver och jag orkar inte leta ratt pa var man andrar sprak.

Vi har det iaf gott som sagt, resan ner gick bra och jag har nu sett ett askvader fran luften. Sa klart hamnade alla skrikiga barn runt oss, men det verkar ju vara min lott i livet.
Igar var det lite disigt har, men varmt, typ 33 grader. Idag var det klarare vader sa vi lag pa stranden ett par timmar. Jag har inte brant mig an, men min kara sambo har.
Snart ska vi val ga ut och ata middag, aven om jag fortfarande ar ratt matt fran dagens lunch, min superba pastasas med massa god, och riktig grekisk, fetaost. Tror jag ska bestalla in en stor skal tzatsiki till forratt idag, det ar ju sa gott!!

Men shit vad manga ord som har prickbockstaver! Sa kan vi ju inte ha det. Ska forsoka hacka det tradlosa natverket har sa jag kan blogga fran mobilen. Da blir det lite bilder oxa. Maste foresten skarpa mig pa den fronten, har nog bara tagit typ 150 stycken hittills... =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.