tisdag 14 juni 2011

Vill inte

Jag vill inte packa väskan och åka hem. Vill inte hem till gråväder och regn. Mitt rätta element är här i solen och värmen, där havet är sådär lagom varmt.
Vi sitter på balkongen och försöker tömma flaskorna så inte väskorna blir så tunga imorrn, men snart ska vi ut och äta. Ska väl avverka den sista shoppingen oxå, så allt kan packas ikväll.
Trök att packa. Är lite skraj för vad min väska kommer väga. Inte för att jag handlat mycket men ändå...två par badskor, en handduk, lite kryddor och två kylskåpsmagneter. Några olivtvålar och annat krimskrams. En väska. Hur många handbagage får man ha egentligen? :-P

Rätt sur över att jag helt glömt bort, eller iaf inte riktigt kopplat, att vi landar mitt i natten så jag kan inte handla nån taxfree på landvetter. Grym missberäkning. Hoppas de har lite här man kan handla, hade ju lite planer där...

Jaja det löser sig. Ska duscha nu så vi kommer iväg nån gång. Hoppas åskan inte tänker hälsa på ikväll igen...fast lite mäktigt var det igår. :-)
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.