söndag 19 juni 2011

Slut på semestern

Jahopp, då var det slut på semestern för den här gången. Imorrn börjar jag jobba igen och ska  väl göra så till mitten på augusti. Lite ledigt har jag ju men inte så många dagar i sträck som jag haft nu. Egentligen skulle jag börja på tisdag men jag hann inte mer än sticka in näsan på jobbet så fick jag rycka in extra imorrn. Men det gör mig inte så mycket, jag har ju bara jobbat en dag i juni hittills så jag jobbar gärna en hel del nu.

I kväll tänker jag försöka packa upp mina väskor, det blir ju en del packning när man ska vara borta i två månader. Hade ändå ovanligt lite packning den här gången, det var riktigt luftigt i bilen när vi körde upp igår. =P

Underbara Rhodos! Vi bodde i det ljusblåa hotellet som skymtar i mitten till höger. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.