onsdag 14 juli 2010

Lasse W

Åhh, i morse var jag trött. Kom inte riktigt i säng igår kväll trots att jag var sömnfärdig vid 21. Det blir lätt så när jag börjar slösurfa, jag kan inte riktigt sluta. Kom upp och så men blev så sen att jag fick ta bilen. Stämplade in 7.29, då hade jag inte bytt om än. Oups.
Känns inte som om jag kommer somna tidigare i kväll heller, ska ju iväg på Winnerbäck. Får se om sötis stannar i natt, det vore trevligt men han ska ju oxå jobba imorrn så vi får se.

Tror vi får en trevlig kväll i alla fall, ser hyfsat ut på väderfronten. Bara vi klarar oss från regn så är det ju lugnt, annars överlever man ju. Hoppas på aningens med vind oxå, det blir så jävligt med mygg där uppe annars. Menmen, det lär märkas.

Ska kanske ge mig in i duschen då. Hoppas att sötis är på ingång väldigt snart, tänkte ju vara där 19.20. Återstår att se om det blir så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.