onsdag 7 juli 2010

Krasch boom bang

Så försvann jag härifrån ett tag igen, den här gången mestadels på grund av min kraschade dator. Den blev nämligen dammsugen ner från en bänk innan vi lämnade gbg, och började därefter bete sig lite märkligt. Men nu är den inte kraschad längre och jag håller på att vänja mig vid windows 7. Det är ganska spännande och inte alltför olikt Vista.

I övrigt så jobbar jag. Inte så mycket som det känns, har jobbat 9 dar än så länge, men det känns som om jag jobbar jämt. Nu börjar sommarruschen dra igång oxå, det är skoj och då går dagarna lite fortare oxå. I helgen är det karneval oxå, då lär det ju inte bli några lugna stunder direkt. Självklart jobbar jag fre-sön, är man för snäll så är man. Men det är ju snuskigt bra betalt på söndag så det får gå.

Just nu har jag lugna gatan här, dom andra som bor här är på nånting som inte lät kul på hembyggdsgården. Så jag passar på att slöa i soffan och ha tvn för mig själv. Semifinal mellan tyskland och spanien är det som gäller för tillfället, inte för att jag är superengagerad men ändå.

Imorrn är jag ledig, tyvärr verkar det inte bli superväder så jag får jobba på solbrännan en annan gång. Får väl se vad som händer, kan alltid låna bilen och åka nånstans. Så länge jag tar mormor med mig kan jag hitta på lite vad jag vill. =P

Nä, om man skulle luta sig tillbaka igen. Får passa mig bara så jag inte somnar, tänkte hålla mig vaken tills fotbollen är slut i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.