fredag 9 juli 2010

Klantarsel

Jag är ett klantarsel. När jag kopierade allt viktigt som behövde räddas från min nästan-kraschade dator till min externa hårddisk tog jag mappen favoriter och la över, för hur skulle jag annars hitta alla mina femtioelva bokmärken jag sparat?

Men nu visar det sig att det som finns i den mappen är de favoriter jag lagt till i Internet Explorer. Jag har inte använt explorer sen i januari. Med andra ord, alla adresser jag funnit vettigt att spara så jag hittar tillbaka sedan i januari är nu borta. Jävlaskitfanihelvete. Det var diverse bra saker som jag nu saknar. Gaaaaah!!

Och vartihelvete sparas bokmärkena jag lägger till i Chrome??? Vad sur jag blir på allt vad datorer heter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.