onsdag 5 september 2012

Ny skål

Fördelen med att umgås med folk som håller på att flytta är att de hittar massa saker de inte behöver. Idag var jag hos Anna en sväng och drack lite te och sånt, och kom hem med en ny salladsskål och matchande dressingskål. =)

I övrigt känner jag mig marginellt bättre, jag tänker iaf gå och jobba imorrn. Skönt med en varannan dags vecka, då hinner jag friskna till mellan varven. Tanken är ju inte att jag ska vara sjuk nu i inskolningstider utan alla som har barn så jag får jobba en massa. =P

Kanske skulle gå och lägga mig nu föresten, börjar 7:30 imorrn så det vore nog bra att sova lite innan dess. Eftersom jag är småsjuk vill jag inte cykla i stormen så jag måste gå upp i tid så jag hinner med bussen. Suck, jag vill sova ju! Tur att jag fick byta pass på lördag så jag slipper börja 07, det är verkligen inte min stil...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.