måndag 3 september 2012

Kling!!

Idag efter jobbet åkte jag på äventyr med Anna, hon skulle köpa lite saker så jag följde med och spenderade en massa pengar jag med. Typiskt min stil. Men köpte inte så dumma saker, bara lite nya sängkläder på rea och så en runda på Maxi (japp, jag är otrogen mitt jobb). 

Hittade så fina blommor som bor i sovrummet nu, enligt texten på plasten ska de föredra direkt solljus, det tyckte jag lät super! Och så fick jag användning för några av mina krukor igen. Har fått hiva några döda orkidéer på sistonde så det var läge för nya blommor. Hoppas de kommer trivas. =)

Men det bästa jag hittade var glass! Klingglass!! Det var oväntat svårt att få tag i den måste jag säga, tydligen verkar ica vara nyckeln. Inte bra, men vad gör man inte för världens godaste glass?? =)
Dessutom börjar jag känna mig småsjuk, ont i halsen och sånt, så glass gör nog susen. Jag har inte tid att vara sjuk, jag måste ju jobba. Tur att jag har en kort dag imorrn, sovmorgon och allt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.