söndag 2 september 2012

Ont överallt...

Efter en låååååång dag av flyttande är mina händer helt slut. Jag har ont i varenda muskel känns det som och det svider i handflatorna. Jag vill inte panikflytta nån på ett tag nu, det är inte så skoj faktiskt. Men jag fick köra en rolig 206a hela dan, det var skoj. =P

När jag nu ligger här i soffan och andas kollar jag på bilder från igår kväll, en rolig kväll med mina tjejer. Dock har den gjort mig temporärt (hoppas jag) döv på ena örat, men det var det värt...synd bara att inte alla busplaner gick i lås, men det var faktiskt inte vårt fel. Inte vi som har kasst minne haha. Nu är det inte ens tre veckor kvar till bröllop heller, dags att välja klänning kanske. =)

För en gångs skull ser jag lite halvnormal ut. =)

2 kommentarer:

  1. Haha du ja.. Men en annan ser ju helt borta ut :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan ju ha med alkoholintagstempot att göra... ;)

      Radera

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.