tisdag 1 november 2011

Tisdag kväll...

Så har det varit tisdag igen, även om mitt huvud har måndag idag med. Men jag antar att det lätt blir så när tisdag är veckans första arbetsdag.
Det blev en ganska lugn dag på jobbet, även om dagen började lite stressigt. Jag hade nämligen inte ställt om klockan jag har vid sängen så när jag vaknade och klockan påstod att jag borde gått upp för ett bra tag sen så vaknade jag till ordentligt. Väl på jobbet blev det lugnt som sagt. Det mest spännande var nog dagens kändis-spotting, ingen mindre än VM-94-hjälten Kenneth Andersson. Han var trevlig för övrigt.
Vi passade på att handla lite när jag slutade oxå, det är lite småtomt i våran kyl just nu, så vi fick middag i kväll. Dessutom blev det matlåda till mig imorrn och det tjänar jag alltid på.

Nu håller vi på och tvättar, jag är dötrött och slökollar på vänner medan vi väntar på att det ska torka. Jag vill sova!! Tror jag ska göra det snart. Och drömma om lite roligare väder...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.