torsdag 3 november 2011

Snart helg!!

Att blogga på kvällarna verkar vara min nya grej. Men det kan bero på att jag jobbat sent några dar nu. Men nu är det slut på stängningar ett tag, det ska bli skönt. Alltid trevligt att komma hem innan 22.30 faktiskt. =) I helgen är jag dessutom själv hemma, så då är det bra att sluta tidigare så man hinner fixa middag och sånt när man kommer hem.

Imorrn börjar jag 11, så jag ska försöka lägga mig snart. Var upp tills tidningen kom i morse, det var inte så smart. Jag vill inte ha mitt dygn helt felvänt, det mår jag inte bra av så det är tur att jag får jobba lite dagtid ibland oxå. =) Men jag måste varva ner lite efter jobbet så jag äter mackor och kollar på Vänner. Jag ska försöka att inte fastna i geocaching-världen ikväll, det var där jag fastnade igår...

Brie-salami macka med tomater. Smarrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.