lördag 26 november 2011

Tillbaka till verkligheten

Idag återvände jag till jobbet efter att ha varit sjuk och iväg i en och en halv vecka. Rösten är nästan tillbaka, har lite whiskey-inspirerad stämma bara. Det var lite ringrostigt att sätta sig i kassan vill jag lova, och inte särskilt smidigt att slängas in i värsta lönefredags-ruschen. Men är man proffs så är man. =P Det släppte på efter ett tag, men nu är jag lite trött i huvudet. Och lika väl är väl det för jag ska upp om typ 7 timmar och iväg igen. Skönt i alla fall att jag får åka bil imorrn, det är inte direkt cykelväder om man säger så...Fick några extratimmar så jag börjar 9 istället för 13.30, och det tar jag gärna nu när jag varit sjuk och så. November är ju snart slut, vart tog den här månaden vägen egentligen???

Imorrn ska det cocktailas här efter jobbet. Ska bli trevligt, hoppas inte grannen under tänker vara grinig bara. Men ringer han på vet jag vem jag ska skicka till dörren, haha. =P
Sommarblomma i höststormen. Från Rhodos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.