söndag 21 mars 2010

Söndag kväll

Så var det söndag kväll igen och jag är väldigt trött. Fick inte sova så värst bra inatt tack vare två monstermöss från rymden som tassade in här och lät vid halv 4. Kom iaf upp i hyfsad tid och åkte iväg med syrran till Sisjön en sväng. Var himla härligt väder, solen värmde så skönt när vi väntade på bussen.

Har även hunnit med att träna med Anna sedan våra gäster åkt hem. Vi testade Lindholmen den här gången och det var rätt trivsamt, litet men ändå helt okej.

Nu börjar jag känna av träningsvärken, plus att jag då är väldigt trött, så jag ska ta och krypa i säng alldeles strax. Har bytt täcke nu, mitt thermotäcke blev lite varmt när det är massa plusgrader ute. Bara för det verkar det bli kallt i natt så jag får väl köra med dubbla täcken och putta ner det ena på golvet bara... =)

Avslutar helgen med en bild från i fredags. Underbaraste konserten på ett tag, trots att jag inte fick höra Svarta Linjer...

Inte den bästa, men jag har inte hunnit gå igenom och redigera fler bilder...socker var låten och Jocke illustrerar precis "...han har kickat heroin"

1 kommentar:

  1. Wow vilken hörlig blogg med fina foton, me like!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.