söndag 21 mars 2010

Fototriss - I bakgrunden

Ny Fototriss och den här gången handlar det om vad som finns i bakgrunden.


Den här måsen, som för övrigt hette Göran bodde på Kristinebergs marina forskningsstation när jag var där i fält för ett par år sen och den fanns hela tiden med på ett hörn, hungrig kan man väl förmoda..


Höst i Göteborg och i bakgrunden skymtar Paddan-båtarna som lagt till för hösten.


Fiskebåt i Grebbestad,  i bakgrunden en underbar solnedgång.

Fler tolkningar kan du hitta HÄR

19 kommentarer:

  1. Snygga bilder och måsen gillar jag bäst.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder där min favorit blir mittenbilden!

    ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  3. Hej - vad konstigt, jag ser inte dina bilder bara din bildtext. Kanske något fel på min dator?

    Någon annan som har problem?

    Välkommen till min blogg om du vill se konstiga bilder från möbelmässan 2010 på temat I bakgrunden

    SvaraRadera
  4. snygga bilder, gillar den första bäst

    SvaraRadera
  5. Underbara! Vilken mås! Göran :O)

    http://pillargontanten.blogspot.com/2010/03/fototriss-i-bakgrunden.html

    SvaraRadera
  6. Oj ja men du så fiiiiint..helt oemotståndligt...sista bilden blir min...

    SvaraRadera
  7. Varierad triss! Gillar den sista bäst - får mig att längta efter sommaren!

    SvaraRadera
  8. Jättevacker triss. Fina bilder. Den sista gillar jag bäst. Den glänsande skärpan i bilden är så fin.
    http://princexswe.wordpress.com/

    SvaraRadera
  9. Fin triss. Första bilden med måsen är så härlig.

    SvaraRadera
  10. härliga bilder :) första är bara så himla talande.. bra fotat

    ha en skön dag

    SvaraRadera
  11. Härlig triss där jag gillar båtbilden mycket

    SvaraRadera
  12. Bilden på måsen va klockren. Jättebra

    SvaraRadera
  13. Fågeln blir min favorit, mycket vacker :)

    Jag har en litn fototävling på min blogg, det vore roligt om du ville vara med :)

    SvaraRadera
  14. Tvåan är jättefin. Det är precis så jag minns höst i Göteborg(Nu när jag inte bor kvar i Sveriges bästa stad längre)

    SvaraRadera
  15. Härlig triss!! Måsen blir favoriten...

    SvaraRadera
  16. Underbara bilder. Men jag säger bara en sak: Göran.

    SvaraRadera
  17. Fina bilder....Gillar den först med måsen... ;)

    SvaraRadera
  18. Åh, vilka underbara tolkningar! Båten med solnedgången blir min favorit.

    SvaraRadera
  19. Vilken häftig bild med fiskmåsen!

    Kram Louise

    SvaraRadera

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.