tisdag 14 maj 2013

Körsbärsblom

Nåt av det vackraste jag vet är körsbärsblommor! De få dagar de blommar om våren skulle jag kunna bo under ett sånt träd med min kamera. Har ju varit lite dålig på foto senaste halvåret-året, men jag försöker bättra mig, så idag har jag inte bara spontanköpt ett nytt objektiv av en kompis, jag har även provat det på ett körsbärsträd jag hittade på vägen hem. =) Eller ja, på vägen hem som råkade bli en liten spontan fotopromenad genom stan. 




Trots att vädret var lite trist blev det här en bra ledig dag. Planen på Botaniska får vänta, kanske på torsdag efter jobbet? Har iofs mycket på planen då, men vem vet. =) 
Imorrn blir det jobb hela dan i alla fall, 13-22. Inte så taggad för det, men det blir nog bra i slutändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.