fredag 25 januari 2013

Finfredag

Ingen casual friday här inte! Ska det va så ska det va. =) Nä jag går ju inte direkt runt så här varje fredag, men idag har jag varit på lärarnas examensceremoni och då får man ju klä upp sig. Jag gillar mitt arbetsplagg, haha. =) Och så fick jag inviga mina nya silverglittriga skor som jag köpte i London, det var trevligt. Eller mina fötter tyckte nog inte det, men de får faktiskt stå ut en timme då och då. =)

Nu är jag bara hemma och byter om, shit vilken tid det tog att få av sig klänningen utan hjäp! Sisådär 20 minuter, det tog inte så lång tid att ta på sig den kan jag säga. Jag ska i alla fall vidare, lika bra att ta allt på samma kväll, arbetsmöte står på programmet nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.