söndag 13 januari 2013

Eftermiddagspromenad

Kände att lite frisk luft och motion var på sin plats idag, efter allt jobb den här veckan. Det blir ju inte så mycket dagsljus och sånt nu på vintern tyvärr. Tog en promenad/cachingtur ute vid Välen. Kom så klart iväg lite sent men fick en härlig solnedgång på köpet. =) Och hittade dessutom de två burkarna jag sökte. 
 Här ska jag springa Näsetloppet om några månader. Känns rätt långt borta idag.

På vägen hem missade jag precis bussen som gick direkt till torget, istället hittade jag en som gick via Opaltorget. Där passade jag på att vara lite vild och hoppade av och tog vagnen hem. Det var första gången jag åkte spårvagn bortanför torget haha. Det finns en första gång för allt. =P

Sen blev det middag och mer promenerande dit och hem. Så jag fick all frisk luft man kan tänka sig till sist. =) Är ledig imorrn med, väldigt skönt. Ska iväg på första utbildningen inför Friidrotts-EM på eftermiddagen så hade inte riktigt tid att jobba. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.