lördag 25 augusti 2012

Tentat

Så har jag skrivit tenta i
fucking byggnadskonstruktion igen. Och tro det eller ej, men den här gången kändes det nästan okej. Fick rätt bra frågor på teoridelen och hade flyt och fick precis den uppgiften jag ville ha på räknedelen. Även om min sömnbrist-hjärna fick lite stopp ett tag haha. Så nu håller jag tummar och tår och allt sånt för att jag har flytet på min sida den här gången!

Nu sitter jag på tåget mot Kga, jag har lite akut philip-abstinens haha. Passar på att utnyttja mitt regionen runt och får lifta med anna hem så det blir en billig resa. Det gillar jag. :-)

Nä om tågvärden kunde komma och titta på mina biljetter snart så.jag kan sova sen. Jag är så trööööött!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.