fredag 17 augusti 2012

Middag på Linneterassen!

Nu har vi besök här, Malin och Mattias kom förut idag. Vi åkte och badade en sväng på eftermiddagen, det är så jäkla varmt, superskönt i vattnet fortfarande oxå precis som tidigare i veckan. Sen hade vi bokat bord på Linneterrassen och vi fick premiära att sitta ute på terrassen i det fina vädret. Det var väldigt trevligt, inget kallt eller så. Fast jag höll på att ramla ner i ett hål med min stol ett par gånger, men jag överlevde det med haha.
Getost-toast till förrätt. Har snöat in lite på getost.
Ryggbiff!
Creme Brülée med jordgubbar!
 Efter maten var inte klockan så mycket så vi gick vidare och satte oss på Bishop Arms på Järntorget en sväng. Jag var inne på att prova nya saker så jag testade en halvtorr cider. Det var inte så pjåkigt, det tog nån klunk eller två att vänja sig bara. Får testa igen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.