söndag 12 februari 2012

Långpass

Idag har jag gjort ett riktigt långpass. Sprang (och gick lite) 8 km i solskenet, hemifrån till Linneplatsen, genom slottsskogen och bort till Axel dahlströms torg. Det tog mig 62 minuter, och det är jag riktigt nöjd med just nu. Dessutom fick jag inte ont nånstans, utan det trummade på riktigt bra. Klart jag var trött i benen, men så sprang jag oxå uppför de backar jag träffade på utan att banga. =D

La precis in passet från klockan och jag lyckades lite nördigt pricka snittiden 7,47 min/km. Vad den fått pulstalen från har jag ingen aning om eftersom jag aldrig använt pulsband, kanske hittade den nån annan att koppla sig till. =P Var sjukt mycket folk i slottsskogen, fick kryssa mig fram mellan barnvagnar, pensionärer, löpare och galna barn.

Har firat min bedrift med lite tårta och en hallongrotta. Det är ju nån som fyller år imorrn så vi kalasade lite förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.