lördag 4 februari 2012

Kallt!

En ledig lördag har jag lyckats klämma in den här veckan. Jobbade hela dan i morrn och ska jobba en sväng imorrn oxå, så idag passade jag på att ge mig ut i det fina men väldigt kalla vädret. Tog en promenad runt grimmered och påvelund och passade på att cacha lite. Det var cirkus 10 grader kallt så jag ville inte springa, men en rask promenad är ju alltid nåt. Ingen trädklättning idag, bara lite lätt bergsbestigning. =)
Jag gav mina nappar till tomten när jag var liten, här kan man ge dom till napptrollen.
Häftiga istappar.
Nu har jag pratat med Icka i telefon i två timmar, dags att hjälpa mannen med maten kanske. Börjar bli lite småhungrig sådär. =) Kanske se lite av Melodifestivalen, eller trafikolyckan som jag kallade den förut. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.