fredag 9 december 2011

Stormigt, igen...

Så var det fredag och tydligen dags för nästa storm. Det började redan igår med snöblandat ösregn när jag skulle från jobbet. Som tur var fick jag skjuts hem av snälla arbetskamrater, tur att man jobbar med ett så bra gäng! I alla fall, senare fortsatte det med en redig åsksmäll samtidigt som det snöade. Det kändes märkligt på nåt sätt, trodde blixten var inbillning men smällen lämnade inga frågetecken om vad det var. =P
Sen har det blåst i natt, tydligen upp mot en 25 m/s och fortsätter så nu. Jag är inte jättenöjd med att jag ska iväg och jobba om ett par timmar, jag vill helst göra en kanna te och krypa ner under en filt i soffan. Nu sitter jag iofs under en filt i soffan redan, men ändå, jag vill gärna stanna här. Men plikten kallar...

En annan stormig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.