onsdag 28 december 2011

Slut på julen


Så var julen slut för i år och det är dags att dra sig mot Göteborg igen. Fick bara en dag ledigt så imorrn måste jag jobba igen. Har ändå varit en väldigt trevlig jul i år, mycket bättre än förra året. Misstänker att en ganska liten man har med saken att göra. =) Fick några paket av tomten, faktiskt ganska precis vad jag önskade mig. Bland annat en GPS-klocka att ha när jag springer, den kan bli väldigt användbar i vår. 
Snö var det däremot dåligt med i år, det kom bara en del när vi körde hit förra veckan, men det smälte bort dan innan julafton. =/

Nu väntar som sagt jobb och nyår, Karin och Micke kommer ner från Sthlm över helgen. Ska bli skojigt, har inte träffat Karin sen förra nyår! Skäms på mig, måste bli bättring på den saken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.