tisdag 31 maj 2011

Tisdagsbabbel

Fy tusan vad segt det var att jobba idag! Hade verkligen ingen lust att gå dit och väl där blev det ju inte direkt bättre när det som vanligt var kort om folk och massa strul. Längtar lite till sommarjobbandet med tonvis av semesterpersonal...På tal om det åker jag nog till Grebbestad på torsdag. Med tanke på vädret som kommer i helgen går det nästan inte att stanna i stan. Sol, sol, sol är det på prognosen! =D Måste ju skaffa lite solbränna nu, för om en vecka åker vi till Rhodos!!! Dumt att vara likblek när man kommer dit, då bränner jag mig bara...

Ska bara jobba lite imorrn oxå. Är extremt otaggad för det, dessutom råkade jag lova att jobba tre timmar extra. Varför gjorde jag det?!?? Just ja, jag behöver pengarna, det hamnar ju på nästa lön...

Nu sitter jag och slökollar på vänner lite, det var ett tag sen nu. Ska greja lite innan jag går och sover, ta fram tvätt och sånt eftersom jag inte är hemma imorrn när vi har tvättid. Men idag måste jag lägga mig tidigare än igår, har lite att göra före jobbet imorrn oxå. Varför köper jag så spännande böcker för? Kan ju aldrig sluta läsa på kvällarna. Får hitta mig nåt sömnpiller snart så jag får mitt dygn rättvänt. Nu har jag ju iofs typ sommarlov/semester ett tag, men ändå. Det är bra att sova på nätterna och inte på dagarna..

Utsikt från Hammarby sjöstad på min promenad i lördags. Gissa om jag saknade min kamera...

1 kommentar:

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.