fredag 27 maj 2011

Thank god it's friday. Eller inte.

Idag är en skit dag. Allt bara går åt helsike. Jag kunde inte sova i natt, låg och vred mig till klockan var 5. Sov alldeles för länge eftersom jag var aptrött. fick stressa med packandet. Mitt i packandet kollar jag på mobilen och den hävdar att jag är assen till mitt tåg. Kutar iväg, glömmer kameran, boken att läsa under helgen, och tar mig till centralen i en jävla fart. När jag kommer dit är klockorna där 10 min mindre än min klocka. Jag har alltså stressat i onödan. Tack så mycket. Fick iaf fixat mig en macka och en dricka och hoppar på mitt tåg. Det kan sen inte avgå när det ska eftersom vi väntar in ett annat tåg. Vi rullar från gbg 7 min sena och hamnar bakom ett pendeltåg så vi blir ytterligare en kvart sena. När jag kollar min mail ser jag att det blivit strul med min lön från chalmers, så jag får inga pengar nu. Hurra? Nej. Inser ungefär samtidigt att vagnen jag sitter i består uteslutet av barnfamiljer. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh.
Med tanke på allt detta väntar jag bara på att antingen bli fast på tåget ute i ödemarken, eller på tunnelbanan i Stockholm. Nu vill jag bara dra nåt gammalt över mig och se till att det blir imorrn.

Tack för övrigt Icka för att du piggar upp mig. Vad gjorde jag utan dig!!!

Ungefär så här känner jag för den här dagen.

1 kommentar:

  1. Men gumman då! Vilken dag! Varför får du ingen lön från Chalmers då, jäkla skit!
    Vi ses imorgon!!! KRAM

    SvaraRadera

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.