torsdag 20 maj 2010

Sommar?

Enligt meteorologerna är det ju sommar nu och det är onekligen väldigt varmt och skönt ute. Idag är det grått och mulet, men lik förbaskat var det 22 grader när klockan var halv 9. Jag slår vad om att det inte kommer vara så här varmt på midsommar! Och inte kan jag njuta så länge det varar heller, för jag har ytterligare en dag inne på Chalmers framför mig.

Just nu har jag föreläsning med Phil, repetition som jag verkligen behöver eftersom jag missat nästan alla föreläsningar i den kursen. Så blir det när man har mycket i andra kurser, och oförstående gruppkamrater.

Smart som jag är så glömde jag min påse med mat hemma idag. Man har ju med sig mat i mängder som får en att associera med en campingtur på fler dar. Risifrutti, matlådor, te, frukt, morots-herman osv.

Kanske skulle lyssna på Phil då. Men jag är såå trött, jag vill bara sova. Jag hoppas de närmaste 30 timmarna går snabbt så jag kan få vila sen. Mitt tentaplugg i helgen kommer gå kasst nu när jag är så seg, men men. Gör mitt bästa och hoppas det räcker... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.