måndag 10 maj 2010

Måndagsexemplar

Vaknar man på fel sida är det svårt att vända dagen rätt. Men jag tror jag nästan fått upp den halvvägs till bra nu, men det har tagit hela dan. =)

Har haft ännu en lång dag i skolan, de är mycket vanligt förekommande just nu, trots att mitt mål var att gå hem kl 16. Jag lämnade Chalmers 17.30 vilket får ses som ok. Förra veckan var jag kvar till 20 en dag så egentligen är 17.30 helt okej, om man bortser från att jag varit trött, hungrig, förkyld och allmänt sur och omotiverad hela dan.

Men kvällen blev lite bra ändå, vi har ätit middag och kollat på Grey's. Vi missbrukar den serien just nu, i helgen såg vi 10-12 avsnitt nånting...=D

Nu ska jag gå och sova, så kanske jag är piggare och gladare imorrn. Har litteraturseminarium och workshop som väntar. Man kanske skulle läst litteraturen innan? Äsch, jag free-basear lite istället. Eller nej, det gör jag inte men jag improviserar. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.