torsdag 28 januari 2010

Picturetime!

Måste ju ta och testa hur det funkar att lägga in bilder, annars blir det en ganska trist blogg. Det ser ju fint ut än så länge i alla fall.

Har inte riktigt fått ordning på mobilblogg-funktionen än, men jag hoppas jag får det snart.

Skolan var pest och skit idag, vi fick inte ordning på uppgiften förrän precis på slutet så vi hann inte alls göra det vi egentligen skulle. Så nu måste vi göra det nån annan gång, och det var väl inte riktigt vad vi hade tänkt. Menmen...

Nu ska vi hämta tvätten, och sen ska jag definitivt hoppa i säng. Imorrn är det skola igen, 13-17 som vanligt. Har en tanke om att komma iväg till torget och klippa mig först, men vi får väl se hur det går. Ska försöka komma iväg och träna imorrn oxå, hoppas jag slipper gå den här gången för nu är det ruskigt isigt och jävligt ute...morgonens snöstorm övergick i regn och plusgrader så all snö är snart is. Woho, typisk göteborgsk vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.