fredag 29 januari 2010

Nytränad

Gud vad skönt det är att komma hem från träningen, efter ett riktigt lyckat pass, och så luktar det Ajax i hela lägenheten. Jag älskar när sötis får städryck när jag inte är hemma!

Dessvärre är det min uppgift att laga middag ikväll, så nu ska jag bege mig ut i köket och försöka göra carbonara. Men till och med laga middag känns rätt okej efter en lång skön dusch, med både peeling och hårinpackning.

Har föresten fått mitt hår klippt idag, är helt klart nöjd. När jag inte klippt mig på ett halvår går mitt hår knappt att reda ut, så det var verkligen välbehövligt att klippa det. Tror hon kapade en halv decimeter ungefär, så nu är det en aning kortare.. =)

Nä, middag var det, jag är hungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.