onsdag 24 april 2013

Dagens middag

Idag har vi käkat upp en av mina vinster i personallotteriet på jobbet, nämligen tacokitet. Det var nån slags tortillalasagne-aktig grej från old el paso som tillagades. Smaken var väl sådär, men det blev helt okej med tacosås och lite guacamole till. Med lite freestyling av receptet kan det nog bli riktigt gott. =)

När jag kom från Kållered var jag väldigt nöjd med att jag tog en springtur igår, det regnade nämligen så jag var inte alls sugen på att ge mig ut. Gick till torget en sväng bara och handlade lite till maten. Hade tänkt köpa nya sulor oxå men kom ut från Team sportia med nya strumpor istället. Så kan det gå när man är trött...fyndade lite på Ginas rea oxå, en jättefin kofta och en tröja. Koftan kändes perfekt nu när det är lite kyligt ute, men ändå vårigt. Kommer nog användas flitigt när jag inte ska till jobbet. Vilket iofs inte är så ofta haha.

Nu får det vara nog för idag, jag är så tokigt trött! Börja 07 är verkligen inte min kopp te. Tur att jag får vara ledig i 5 dar efter imorgon. Inte för att det kommer bli sysslolösa dagar, men ändå. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.