onsdag 28 april 2010

Valborgspyssel

Så var det onsdag kväll och bara en skoldag kvar på den här veckan. Jag räknar inte ens fredag den här veckan, då är det ju helg!!! I alla fall i min värld.

Pluggflyktar genom att förbereda lite inför Valborg. Lackar majblommor, provar klänning, dammar av studentmössa och Chalmersmössa, plockar fram skor, målar naglar och skriver handlingslista. Får ju inte glömma att köpa bubbel... =)

Har grupparbete imorrn en stund, men tänker åka från skolan senast 14 för sen börjar helgen för min del. =D Värmer upp med öhk imorrn eftermiddag/kväll, sen valborg på fredag med allt vad det nu innebär och sen avslutar vi med Spacestation på lördag. Hoppas så innerligt att det blir fint väder nu, annars blir allt så trist...

Kanske jag skulle börja lite med plugg ändå? Bör ju ha gjort nåt tills imorrn känner jag. Var väl inte mitt bästa drag att sova på soffan i två timmar förut, även om det var skönt. =)

Hoppas på sol och värme som förra året! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.